Ikke fysisk gudstjeneste de neste søndagene

Norkirken Bergen samles ikke til gudstjeneste søndag 15. mars eller søndag 22. mars. Årsaken er å bidra til å begrense risikoen for virussmitte. Bergen kommune oppfordrer alle til å vise solidaritet for å begrense spredningen, og vi ønsker å ta del i den aksjonen som nå pågår i samfunnet for å begrense virussmitte i denne konkrete fasen. Vi er ikke pålagt å avlyse, men ønsker å være med på samfunnsdugnaden. Andre menigheter og fellesskap i Normisjon gjør det samme.

Temaserien vi er inne i som fellesskap fortsetter via norkirken.no, og vi kommer til å lage et enkelt opplegg for samlinger i husfellesskap og smågrupper, og vil gi ut søndagens tale på video. Vi kommer tilbake med mer info om dette, og om hvordan du som ikke er del av en huskirke eller smågruppe kan koble deg på. Guds fred!