Vanlige spørsmål

Kan vi ha dåp i Norkirken?
Ja! Ta kontakt, så finner vi den perfekte dagen!

Hva med bryllup eller konfirmasjon?
Ja! Ta kontakt, så finner vi den perfekte dagen!

Finnes det en kalender over det som skjer?
Du er velkommen til gudstjeneste i Bjørnsons gate 11 søndager klokken 11:00. Noen søndager har vi pause fra gudstjenester, i forbindelse med ferier.

Se oversikten over gudstjenester og listen over andre arrangementer.

Hva er visjonen til Norkirken?
Vår visjon sier at «vi vil elske mennesker tilbake til livet med Gud.» Gud elsker alle mennesker, og derfor har han gitt sin sønn for at hver den som tror på ham, ikke skal gå fortapt, men ha evig liv. Vi tror at Gud ønsker å bruke alle oss som har tatt imot disse gode nyhetene fra Gud til å fortelle det videre til andre, både gjennom ord og gjennom handling. Det kaller vi å «elske mennesker tilbake til livet med Gud.»

Hvordan kan jeg gi til menigheten?
Så fint at du spør! Norkirken er velsignet med gode og glade givere. Menigheten får ikke statsstøtte, og drives utelukkende av gaver. Du inviteres til å være med å gi. Bruk Vippsnummeret 11868 eller registrer deg som fast giver.