Laster Arrangementer

« Alle Arrangementer

• Dette arrangement har allerede funnet sted.

Julekonsert med Kristin Minde og band i Norkirken Bergen

17. desember 2022 klokken 19:00 - 21:00

100.00$-325.00$

I desember skal Kristin Minde med band gjennomføre juleturnéen «Vinterrosen». Dette er fjerde året denne turnéen arrangeres og den 17. desember spiller de julekonsert i Norkirken Bergen.

Stopp opp i julestresset og bytt ut uro med senkede skuldre og hvilepuls. Musikken er nedstrippede a kapella til drivende sanger full av energisk spilleglede på strengeinstrumenter, fele, kontrabasss, flygel, og med Kristins stemme som binder konserten sammen.

Det blir både kjente kjære juleklassikere og nye ukjente julesalmer fra Kristins hjemsted i Norhordland utenfor Bergen, men også fra den engelske carol-tradisjonen, der Kristin har oversatt tekstene til norsk.

Julesangene bindes sammen med refleksjoner som løfter blikket ut fra oss selv, og mot hva julens budskap handler om. Velkommen til en konsert full av undring og som skreller ned til selve kjernen i julens mysterium.

Medvirkende:

• Kristin Minde, vokal/piano
  • Andreas Rødland Haga, kontrabass
  • Jon H. Brodal, fele
  • Øyvind Kløve Kjernlie, gitarer.

Dato:
17. desember 2022