Velkommen til Alpha-middag lørdag 24. august 18:00

Velkommen til Alpha-middag i Norkirken Bergen! Bli med, og inviter med deg vennene dine!

Bear Grylls, den britiske eventyreren og programlederen for blant annet TV-programmet Mann mot natur, kaller Alpha-kurset for «My biggest adventure» — mitt største eventyr!

Alpha-middagen er en introduksjon til Alpha-kurset. Her får du se hvordan kurskveldene er lagt opp. Introduksjonskvelden består av middag og undervisning.

Denne kvelden er helt uforpliktende.

Alpha-kurs er for deg som vil utforske den kristne tro, enten du er vant til å gå i kirken eller ikke. Akkurat du er velkommen! Kurskveldene i høst er på  tirsdager, og går fra 3. september til 12. november.

På Alpha vil du bli tatt på alvor med dine tanker, ideer og spørsmål. Der ingen spørsmål er for store og ingen for små. Noen av temaene i løpet av kurset er: «Hvem er Jesus?», «Hvorfor og hvordan lese bibelen?», «Hvordan kan jeg stå imot det onde?» og så videre. Det blir også arrangert en seminardag på en lørdag i høst.

Det er mulig å komme de første kveldene og sjekke ut opplegget før du bestemmer deg for å bli med på hele kurset. Kom og se!

Tid: 24. august 18:00

Sted:Øvre Korskirkeallmenning 5(Normisjon region Hordaland, 2. etasje)

Taler: Inge Morten Paulsen, leder for Alpha Norge

Påmelding: Send svar på epost, eller trykk «kommer» på Facebook