Nytt lokale fra søndag

Lukten av fersk maling slo i mot gjengen som møtte opp til dugnad i går kveld, for å fylle det nye forsamlingslokalet med stoler, bord, lydanlegg og musikkinstrumenter.

Norkirken Bergen får nytt lokale fra søndag klokken 11:00, for det er da kan vi møtes til gudstjeneste igjen, ansikt til ansikt.

Like rundt hjørnet fra Øvre Korskirkeallmenning 5 finner du det nye stedet, i Kong Oscars gate 22. Der skal vi samles i tiden som kommer — fram til vi flytter inn i Normisjon Hordalands eget, helt nye bygg i Bjørnsons gate 11, en gang på nyåret.

Lokalene i Kong Oscars gate 22 blir en god base for oss de neste månedene. Her blir det gudstjenester, ledersamlinger, Alpha-kurs, Kafé Bris og mye mer. Dette blir et godt samlingspunkt for oss, alle sammen, i tiden som kommer.

Velkommen til gudstjeneste på søndag klokken 11:00

Smittevern:

• Hold deg hjemme hvis du har symptomer på virussmitte.
  • Vask hendene og bruk desinfisering.
  • Hold en meters avstand til andre, med unntak for personer fra samme husstand eller tilsvarende nære kontakter. Arrangementer for personer under 20 år er unntatt fra avstandsregelen.
  • Tillatt deltakerantall for arrangementer i regi av Norkirken er nå 200.
  • Alle som deltar på gudstjenester blir registrert med navn og kontaktinfo når de kommer, slik at det er mulig med smittesporing om det skulle trenges.

Vel møtt!