Velkommen, studenter!

Hallaien, studenter! Velkommen til Bergen! Når du har sett utsikten fra Fløyen og spist nystekt skillingsbolle på Bryggen, kan du trygt kalle Bergen hjemme.

Enten du er ny i byen eller bare er klar for en ny start, er du velkommen i Norkirken. For mange blir fellesskapet i menigheten et slags andre hjem, og det er i grunnen ganske fint.

Gudstjenester søndager klokken 11:00 og 19:00, er et fint sted å dukke opp. På formiddagen får du ofte skillingsboller i kaféen, på kvelden spiser vi kveldsmat sammen.

Du finner Norkirken langs Bybanesporet nær Danmarksplass, og vi gleder oss til å møte deg og vennene dine.

Kom på «Velkommen til Bergen — Norkirken Spesial» onsdag 28. august klokken 18:00, så spanderer vi pizza.