Julekonsert med Kristin Minde

Julekonsert for Norkirken, i tråd med smittevernreglene! I samarbeid med artist Kristin Minde inviterer Norkirken til Vinterrosen, en nydelig konsert om kjernen i julens budskap.

Sted: St. Jakob kirke. Tid: Lørdag 12. desember klokken 19:00.

Pris: 300,-

Billett: kristinminde.com

Stopp opp i julestresset og bytt ut uro med senkede skuldre og hvilepuls. Lytt til Kristins ekte, nedstrippede a kapella julesanger til drivende spilleglede på trengeinstrumenter, flygel, og korsanger. Velkommen til en konsert som skreller ned til selve kjernen i julens mysterium.

I tillegg til sin faste besetning, har Kristin invitert med seg fantastiske lokale utøvere, som sammen vil ta deg inn i julehøytiden og den vakre musikken vi er så glade i. Gled deg til å høre det særegne arrangementet av «Den lille trommeslageren», og når de sammen synger «Deilig er jorden» – ja, da kan man kjenne at jorden faktisk er nettopp dette.

Medvirkende: Kristin Minde, sang, piano. Espen Tappel, gitarer, lapsteel. Andreas Haga, kontrabass. Rak Marie Hatløy Sætre – kor. Lyd og lys: Jon Anders Aagard.

KRITIKKER: «Det ble en konsert som hadde et mye dypere sikte enn å sette folk i julestemning. Det ble i alle fall til velsignelse for meg og jeg gikk rikere hjem den kvelden. Dette vil vi ha mer av.» -Preben Colstrub, Vardåsen Kirke

«Ei flott reise frå den mørke stallen til lysande himlar. Frå skumle lussar til lysande englar. Og ikke minst gitt oss eit vakkert møte med han som er vår Vinterrose. -og med det gitt oss ein flott start på juletida.» – Knut Fr. Sørheim, Knarvik kyrkje

«Vi har fått veldig mange positive tilbakemeldinger og ros for Kristins julekonsert; the best ever!!» – Eilif Bergan, Klosterøen og Scheensvassdragets Spadser og Mandssangforening, Skjeen kirke